Nu är jag klar!

Nu är alla arbeten och tentor klara! Idag hade jag min sista tenta. Jag har drömt om den dagen då jag kan säga att jag har sommarlov! För det har jag nu, och jag har precis kommit hem från The House bar. Jag drack två Candy Apple Martini och jag är fasen lite på lyset… Det är jag jävligt värd att vara! Nu ska jag packa och senare ska jag ta ett bad, igen. Skönt! Imorgon bär det av till Corrymeela kl. 07.00.

Tentan var ok, jag genomled 5 minuter av jag-kan-inte-detta-så-jag-är-körd, men det visade sig att jag kunde binda det jag kunde till två frågor. Därefter gick det väldigt bra och det visade sig att Nadine hade skrivit nästan samma saker – så klarat det har jag nog gjort. Bara ett år kvar nu, sen har jag en Bachelor Degree of Arts i Sociologi! Woop woop skulle jag ha sagt, men då blir Fiona arg. Å andra sidan, skit samma – Woop woop!

Nu har jag sommarlov och jag ska lite småfull packa inför tre veckor på Corrymeela. Massa springa och kaffe och meditation och volontärarbete ska det bli! JAG HAR NU SOMMARLOV!!! Hörs!

Lämna en kommentar