Snälla Tomten

En sån här MacBook vill jag ha, eller jag snarare behöver en. Snarast.
Min HP dator är inne på sitt sista år, jag ska göra allt jag kan för att det ska överleva ett tag till. När jag är klar med min kandidatexamen ska denna bli min. Fruktansvärt vacker! Chris, min room mate, har en sån här. De går ALDRIG sönder. Fast jag är ganska stolt över min nuvarande dator – den har fungerat i nästan 4 år nu. Fast nu blir det väldigt varm och ‘fläkten’ surrar konstant…

En bra systemkamera vill jag ha också. Jag väntar tills i Jul när jag är hemma. Då slår jag till! Det är väldigt synd att jag inte har en ekonomi som räcker till så att jag kunde köpt en att ha med på tågluffen. Nästa sommar ska det fotas dock!

I London ska jag shoppa på Oxford Street! En blazer (ja, jag har väntat länge på den), en paper-waist kjol och ett par höst-läder-stövlar på rea kanske? Wünderful!

2 svar till “Snälla Tomten

  1. Mye! Jag visste inte att du hade en blogg. KUL 🙂 Nu ska jag börja följa den. Självklart är det okej med länken.
    puss!

Lämna en kommentar