”You can study me!”

Idag har varit trevlig. Efter lektionen gick jag, Jen, Nadine och Kathryn till caféet Common Grounds. Jag åt feta/spenat paj och drack filterkaffe med påtår. Gött! Vi pratade om tentan som kommer allt närmare. Min, Jen’s och Kathryn’s handledare ger oss inga hintar alls till vad som behövs för att klara tentan, men Nadine’s gav henne ämnena för ALLA frågor. As-nöjda var vi efter att ha varit stressade, nästan panik, över den. Nu vet vi alla frågor, nu kan jag andas lite lättare.

Jen och Kathryn gick till biblioteket, och jag och Nadine satte oss i Botanic Park och rökte några väl behövda cigaretter. Nu har jag lagat världen mest otippade mat; kyckling i tomat och kikärtsås med bulgur till. Vi äter upp all vår mat i väntan på bättre tider med pengar till mat. Återkommer!

(Jag önskar att jag hade en bra kamera som jag kunde använda varje dag. Synd.)

Lämna en kommentar